ul. ks. bpa M. Jaworskiego 26, 29-100 Włoszczowa

Jak dobrze, gdy jesteśmy razem. Wakacje ministrantów i scholi w Zakopanem.

W dniach 19 -22 sierpnia br. ministranci a także osoby z naszej scholi parafialnej, wyjechali na cztery dni wakacji do Zakopanego. Program jak zwykle był interesujący i wypełniony rozrywką, zwiedzaniem, podziwianiem wspaniałych górskich widoków  a także modlitwą. Dwa razy odwiedziliśmy termy. Raz w Białce Tatrzańskiej i raz w Chochołowie. Podczas naszego pobytu w górach przeszliśmy szlak „Ścieżką nad Reglami”, weszliśmy na „Sarnią Skałkę” i żółtym szlakiem zeszliśmy pod Skocznię. Oczywiście po drodze odwiedziliśmy Pustelnię brata Alberta. Innym razem udaliśmy się do Doliny Strążyska i do wodospadu Siklawica. Wieczorami aranżowaliśmy ciekawe spotkania integracyjne, gry i zabawy. Radość objawiała się wszędzie tam, gdzie byliśmy razem. W ostatnim dniu udaliśmy się na Krupówki by zakupić górskie serki a także pamiątki dla bliskich nam osób. Wracając wstąpiliśmy do Centrum Jana Pawła II w Krakowie. Urzekające piękno świątyni zachwyciło wszystkich. Po drodze zatrzymaliśmy się na posiłek w McDonald’s. Ostatni przystanek to Włoszczowa, gdzie oczekiwali na powrót swoich pociech ich rodziny. W codziennej Mszy św. zawierzyliśmy Panu Bogu nasze osobiste sprawy i naszych bliskich. Z serca dziękujemy tym, którzy materialnie pomogli w zorganizowaniu tego wyjazdu. Dobroć nie ma ceny! Pozostaje nam wdzięczność. Bóg zapałać!

Msze Święte
Niedziele:
  • 07:30
  • 09:00 (z udziałem młodzieży)
  • 10:30 (z udziałem dzieci)
  • 12:00

Więcej informacji

Kancelaria
Kancelaria parafialna czynna: Od wtorku do piątku w godz. 15.30 – 16.30

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.